субота, 22. септембар 2018.

Ukloniti bubuljice na jeftin i efikasan način!

Da li imate problema sa masnom kožom koja je podložna pojavi bubuljica?  Ovaj post nije sponzorisan nego moj lični savet kako da na  efikasan i jeftin način smanjite i uklonite dosadne akne koje su se pojavile i jedna drugu smenjuju...

Meni se desilo pre dve godine da su se na predelu obraza pojavile sitne bubuljice, zvane Rozacea.

Šta je Rozacea?

Rozacea je stanje koje se karakteriše naletima crvenila, pojavom proširenih kapilara, sitnog osipa i gnojanica posebno izraženim pri prelasku iz toplog u hladan prostor, prilikom konzumiranja alkohola ili veoma začinjene hrane. Nakon nekoliko godina, ukoliko oboljenje nije adekvatno tretirano, nastaju trajno prošireni kapilari a kod muškaraca dolazi i do uvećanja lojnih žlezda i zadebljavanja potkožnog tkiva posebno u regiji nosa. Uzrok oboljenja je nejasan i do sad neistražen ali se pretpostavlja da rozaceu aktiviraju faktori kao što su sunčevo zračenje, alkohol, začinjena hrana, kofein, toplota, stres i hormonalne promene.
Kao što vidimo da u suštini ne zna se pravi razlog nastanka, ovo su pretpostavke šta izaziva. E to se meni pojavilo...
Prvo sam ignorisala, onda je na promenu temperature krenulo da se pojačava crvenilo. I tako sam počela da koristim puder, jer pre toga mogla sam na prste da izbrojim koliko sam ga puta stavila na lice do svoje 29 godine života. Menjala sam sredstva za čišćenje, vodeći računa o sastojcima, kreme za lice ali nisam uspela da uklonim  napast... Jer zaista jeste. 
Kod kožnog nisam imala vremena da odem, a ni želju jer zna se da su preporuka  skupi losioni i kreme za koje ja para nemam i ne želim da dam. Na kraju sam otišla, da utišam moje (pogotovu babu koja mi već mesecima priča), a trenutno imam vremena... i otivši dobila sredstva koja verujte još nisam ni proverila koliko koštaju.  
Poslednjih nedelju dana koristim AVON Clearskin kolekciju koja me je pozitivno iznenadila jer su se bubuljice vidno smanjile i skoro nestale... I to želim da podelim sa svima onima koji prolaze kroz problem koji ja imam. A čitam da je sve više ljudi, na žalost  sa ovim problemom. Slikala sam preparate. Topla preporuka! Pogotovu  za Blackhead clearning mask za uklanjanje mitisera koja mi je pomogla i za njih i za bubuljice! Uzela sam i Micelarnu vodu koju koristim uveče pred spavanje. Obavezno kada očistite lice sa njom, operite vodom jer je preporuka od strane kozmetičara. Posle čišćenja, koristim hidragtnu kremu od Aloe vere i krastavca  koju možete često naći u AVON katalogu za 199, 00 din. Zaista hidrira i smiruje Rozaceu. Ovo je do sada najbolje pokazano i zaista mi je pomoglo. Cena je totalno prihvatljiva i zaista vredi probati ako imate ovakvu vrstu problema!

Kliknite ovde da biste videli za masku i ovde za Micelarnu vodu...


Kliknite ovde da biste videli kremu koja je zaista povoljna i fantastična!



Нема коментара:

Постави коментар