петак, 5. октобар 2018.

1000 mora...

Jedna jako  inspirativna i lepa pesma koju želim podeliti sa vama...

1000 mora

Ulice su prazne
Osvrćem se 
Noć me je izgubila
Hladan vetar
Svet je zamro
Sunce se smrzlo
Tvoja slika je na sigurnom
Nosim je u sebi
Preko 1000 mora
Nazad tebi
Nazad nama
Ne smemo našu veru izgubiti
Veruj mi

Moramo otići još samo 1000 mora dalje
Kroz 1000 tamnih godina bez vremena
1000 zvezda prolaze
Moramo dalje da odemo još 1000 mora dalje
Još 1000 puta kroz beskonačnost
Onda ćemo konačno biti SLOBODNI!


Negde postoji mesto
Za koje smo znali samo ti i ja
Ali sve je ispalo drugačije nego što smo mislili
Puls u venama se smanjio
Još uvek nas nekako
Kroz noć vode otkucaji naših srca
Veruj mi...



Ništa nam ne treba, nikog nećemo voditi sa sobom.
Jednog dana ćemo pogledati ono što smo ostavili
Pusti nek te odvedu ta mora meni
Puštam da me mora dovedu tebi

Tokio Hotel

Нема коментара:

Постави коментар