недеља, 16. септембар 2018.

Igrica za kreativce...

Nisam od onih što slobodno vreme provodi igrajući igrice koje traju satima... Gde zameniš svoj stvarni svet sa virtuelnim.

Ali ne mogu da lažem da igrice nekad ne igram. Moj izbor je uvek da budu korisne. Tu spadaju mozgalice, kombinatorika, kvizovi, uređenje, veština...

Pre neki dan sam započela na FB jednu igricu koja nije baš toliko popularna u svetu, možda zato što je dnevno igraš 10tak minuta. To je za mene savršeno! Radi se o uređivanju enterijera različitih stanova, kuća, vikendica i slično na različim delovima sveta i za različite tipove ličnosti.

Odlučila sam da se isporbam u enterijeru preko ove igrice i dobro mi ide. Brzo napredujem, sviđa se strancima (jer oni najviše igraju) i dobijam visoke ocene! Ocenjujete i vi dizajn enterijera drugih igrača i dobijate poene koji vam služe da možete da uđete u prostoriju i da dizajnirate...

Ko želi da isproba svoju kreativnost u uređivanju stana može da proba. Aplikacija je putem Facebook-a naziva se Fantasy Home.

U slobodno vreme i uz kafu možete dizajnirati zaista prelep enterijer!





Нема коментара:

Постави коментар