среда, 19. септембар 2018.

Odvojite dan za čišćenje- možda privučete novac...

Danas sam provela dan u čišćenju svojih stvari što periodično radim. Kada imam više slobodnog vremena, deo posvetim da vidim šta mi je od stvari koje imam bitno a šta ne... Taj proces može da traje danima, ali danas sam baš bila vredna pa sam većinski završila za ovaj period.
Nepotrebne strvari, kako sam pronašla na Internetu, kupe puno prašine i negativno deluju na psihičko i fizičko zdravlje. 

Nisam zagovornik feng- šuija ali ima i korisnih stvari koje možete pročitati vezano za ovu drevnu kinesku veštinu. 

Meni se sviđa deo gde pojedine aspekte života možemo znatno  unaprediti!
Jedan od aspekata je upravo čišćenje i glasi:

Rešite se starih stvari. Da biste zaradili novac, nekad se morate rešiti starih stvari koje nikada ne koristite. Recimo, sigurno u nekim kutijama čuvate stare daljinske upravljače, odeću koju više ne možete da obučete i predmete koji ne služe nikome. Ako nešto ne koristite, verovatno vam to nije ni važno niti vam je potrebno. Bacanjem nepotrebnih stvari, otvorićete ulaz za novu energiju koja će vam doneti prosperitet.


I ovaj aspekt mi je jako zanimljiv...

Čista kuhinja. Važno je da znate i da je vaša kuhinja direktno povezana s vašom mogućnošću da privlačite novac, pa zato neka šporet uvek biti čist, a svaka ringla ispravna. Ukoliko želite više novca u životu, pobrinite se da sto na kojem jedete bude besprekorno čist.



Tako da sam danas se potrudila da pobacam nepotrebne stvari, a kuhinju se trudim da uvek održavam čistom... Pa da vidimo da li će mi se posrećiti sa poslom i novcem...😀Bez obzira, šta god bilo, dan sam korisno provela i sada se osećam ispunjeno! 


Sad malo relax uz muziku moje odvojene play liste...


Deo teksta o aspektima preuzet iz članka portala: www.alo.rs

Нема коментара:

Постави коментар