петак, 14. септембар 2018.

Vreme prolazi...

Sam naslov posta je suština ovih rečenica koje pišem posle tačno godinu dana... štp je moja greška...

Svi mi negde žurimo, jurimo, imamo obaveza koje nas odvlače od stvari koje bi smo voleli da radimo. U toj žurbi gubimo sebe, svoj identitet i postajemo robovi nečega što na kraju uvidite da nema smisla žrtvovanja...

I kada se desi da imamo slobodno vreme koje možemo da pametno iskoristimo, mi često to ne uradimo. Kada se to ponavlja postajemo nezadovoljni sobom i svemu što nas okružuje. Krivimo TV, Internet, telefon itd.
Naše loše navike su nas dovele do onoga što smo postali ili što postajemo. NEMOJTE TO DOZVOLITI!

Izgubila sam posao pre nedelju dana i doživela stres zbog načina kako se to desilo... Imam slobodnog vremena trenutno previše kada se gleda sa strane ali uvek postoje obaveze... Ženski poslovi kojih uvek ima i koji se vrte u krug.. Poznato vam je to? Ali ne smem dozvoliti da me to  zaokupira, treba se boriti da deo vremena posvetim sebi, makar to bilo pola sata... vredi.

Moj cilj sledećih postova je da pored sebe, motivišem i vas da svoje slobodno vreme provedete što možete kreativnije i da vas to ispuni i da vam "vetar u leđa" da se borite za sebe i svoj opstanak.

Imam puno ideja koje želim podeliti i nadam se da će mi vreme to dozvoliti! Potrudiću se...

Нема коментара:

Постави коментар